Keine Nutzung der Garderobenschränke vom 9. – 14. September / Temporary closure of lockers from 9th – 14th September

Deutsch - GermanKIT-Bibliothek Sued - Garderobenschraenke Die Garderabenschränke im Untergeschoss der KIT-Bibliothek Süd werden vom 9. – 14. September gewartet. Sie stehen in dieser Zeit nicht zur Verfügung; belegte Garderobenschränke müssen bis zum 8. September geleert werden.

Taschen, Jacken etc. können in die Lesesäle und die übrigen Räume der KIT-Bibliothek Süd mitgenommen werden. Bitte achten Sie jedoch auf Ihr Eigentum.

Während der Wartungsarbeiten ist mit Baulärm zu rechnen.

Wir bitten um Ihr Verständnis!

Englisch - EnglishKIT Library South - Lockers   The lockers in the basement of the KIT Library South will be serviced from 9th – 14th September. During this period they will not be available for usage. Any allocated locker must be cleared by 8th September.

Alternatively, bags, coats etc. can be taken to the reading rooms or anywhere in the KIT Library South. However please pay attention to your personal belongings.

We apologize for any noise disturbance caused by maintenance work.

Thank you for your understanding and cooperation!